Prosimy o sprawdzenie poniższych danych i wypełnienie formularza aby zarezerwować obiekt w wybranym terminie.
Ogólne zasady rezerwacji
Rezerwacja
Składanie rezerwacji jest bardzo proste i sprowadza się do kilku kroków.
Rezerwacje obiektów wakacyjnych, apartamentów lub pokoi hotelowych można składać za pośrednictwem formularza internetowego (zamówienia składane drogą elektroniczną przyjmowane są 24 godz. na dobę, przez 7 dni w tygodniu) lub telefonicznie (w godzinach pracy biura).
Podczas składania rezerwacji należy:
wybrać rodzaj obiektu
podać termin przyjazdu oraz wyjazdu
podać dane kontaktowe osoby rezerwującej
wybrać formę płatności (wpłata na konto lub bezpieczne płatności elektroniczne DotPay lub PayPal)
Rezerwacje przyjmowane są minimum 2 do 3 dni przed planowanym wyjazdem. Rezerwacja musi zostać opłacona przed planowanym wyjazdem. Rezerwacja nie opłacona w terminie zostaje anulowana.
W przypadku gdy Operator obiektów wakacyjnych, apartamentów lub pokoi hotelowych podaje ceny najmu w euro lub w innej walucie obcej (nie PLN), ceny są zawsze przeliczane po kursie sprzedaży z dnia dokonania rezerwacji na PLN (zł).
Różnice w kursach walut (zarówno na plus jak i na minus) nie zostaną zwrócone, Klient nie jest zobligowany do ewentualnej dopłaty wynikającej z różnicy przyjętych kursów walut.
Płatność
Po otrzymaniu rezerwacji otrzymasz od nas potwierdzenie, wraz z kompletem dokumentów, potwierdzenie zostanie wysłane na adres e-mail podany w rezerwacji. Wraz z potwierdzeniem rezerwacji otrzymasz od nas informacje dotyczące płatności - kwocie do zapłaty, terminie płatności i sposobie zapłaty.
Odbiór dokumentu potwierdzającego rezerwację
Po opłaceniu rezerwacji otrzymasz od nas potwierdzenie w formie elektronicznej (voucher zostanie przesłany na podany w rezerwacji adres e-mail) lub nr rezerwacji. Na życzenie, potwierdzenie rezerwacji (voucher) możemy przesłać pocztą tradycyjną lub faksem.
Otrzymane potwierdzenie (voucher) należy wydrukować (lub zapamiętać nr rezerwacji) i zabrać ze sobą w podróż.
Zwroty i anulacje
Złożona rezerwacja może zostać anulowana lub przełożona na inny termin. Zasady zwrotów, zmian i anulacji są ściśle opisane w regulaminach poszczególnych Operatorów. Informacje o zwrotach, zmianach i anulacjach są dostarczane wraz z potwierdzeniem rezerwacji poprzez e-mail.
Ogólne Warunki Najmu
Dokument zawierający Ogólne Warunki Najmu wraz z niezbędnymi załącznikami potwierdzającymi rezerwację jest wysyłany na adres e-mail podany podczas składania rezerwacji.
Dane osobowe
Administratorem danych osobowych dobrowolnie przekazanych za pośrednictwem formularza rezerwacji w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych (Dz.U 2016 poz. 922) jest Firma Modos (Operator serwisu internetowego), mająca swoją siedzibę w Lesznie 64-100, NIP: 697-119-76-81.
Rezerwując obiekt wakacyjny, apartament lub pokój hotelowy wyrażam zgodę na otrzymywanie od Firmy Modos (Operatora serwisu internetowego) drogą elektroniczną, na wskazany przeze mnie adres e-mail i numer telefonu, informacji handlowych, dotyczących produktów i usług oferowanych przez Firmę oraz realizacji mojego zamówienia, w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. 2017 poz. 1219).
Dodatkowe informacje
Opublikowane na stronach internetowych materiały, informacje lub ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.